diumenge, 7 de març del 2010

El meu vídeo a Youtube

Vaig fer un podcast per al moviemaker. Es un video creat de zero amb musica de Jason Mraz (Im yours). El vaig penjar al youtube amb el nom de EL MON DEL CICLISME i esta enllaçat al final d'aquesta entrada. La conta d'usuari del youtube es diu edusarra94.

Dura 54 segons, i comença amb unes imatges de corredors de la selecció espanyola, com el Contador, Sastre, el campió olímpic Samuel Sanchez. En l'altra foto es d'una prova de pista que es va disputar a els jocs Olimpics de Pekin amb quatre corredors anant tots a roda. Al principi de tot tambe hi ha una caricatura on hi diu ciclismo.
A continuació bé un seguit de fotos sobre jo i la bici, entrenaments amb l'equip (d'aquest any), alguna carrera que vaig fer el 2009, sortides amb bicicleta d'entrenaments que he fet en aquetes darreres setamanes,...Espero que us agradi aquet recull selectiu de fotos variades i disfruteu amb el video. Hi han titols al principi, titols enmig i credits al final amb algunes dades.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada