dimarts, 9 de març del 2010

Preguntes amb resposta (foros)

Vaig entrar a un fòrum, en un vaig preguntar quina era la manera mes eficaç de reparar una punxada i si em podrien donar alguns consells sobre com fer-ho de la millor manera possible i rapidament. Aquesta va ser la resposta de uns dels foreros i que em va ajudar molt, em va deixar el link d'un video que ho explicava relament be. Enllaç a l'entrada del foro Dubte sobre una punxada. (Està en castellà)



Una altra resposta a la meva preguna tambe em van deixar una web de gran ajuda. Arreglar un pinchazo



Comentaris que he fet a dubtes de altra gent

Vaig comentar tambe aquesta entrada que parlava sobre les bicicletes de spinning. Enllaç al forum 

En aquest altre demanaven ajuda sobre com entrenar sense haver menjat res i vaig donar la meva opinio sobre el tema. Enllaç


1 comentaris:

sergi ha dit...

boig no cal que tu curros tant ajja enga nen

Publica un comentari a l'entrada