dimecres, 10 de març del 2010

Presentació del meu hobby

El món del ciclisme de carretera

Bè doncs amb aquesta entrada enceto aquest nou blog per a l'àrea d'Informàtica. El meu hobby preferit és el ciclisme, en concret , el de carretera. Fa 2 anys que vaig agafar per primera vegada una bicicleta d'aquestes. No era gens sofisticada però em va agradar molt, i per això encara ara i vaig. És un esport molt saludable i molt divertit, sortir amb bicicleta en companyia encara ho és més. Surto cada setmana, algun dia sol i els altres acompanyat. 

L'afició em va vindre del meu pare, el qual ell ja feia aproximadament 10 anys que tenia una d'aquestes bicis i doncs ell va ser el primer que me'n va ensenyar. El meu pare és el president del club ciclista del meu poble, de l'Albi, és un poble petit on apleguem uns 14 o 15 ciclistes aficionats. 
No és gaire habitual trobar joves en aquest esport ja que aquí a Espanya és bastant minoritari. Com tots ja sabem el principal esport i el que desperta més afició és el futbol. Doncs bè, jo abans havia jugat 6 anys en una escola de futbol, fins que finalment vaig descobrir el fantàstic món de la bicicleta.

                                          Entrenament amb l'equip


Competir en carreres tambè és el que m'agrada més ja que fiques a prova tots els dies que has entrenat i fas nous amics. Actualment estic en un equip de Vilanova i la Geltrú i correm arreu de Catalunya. Fa poc doncs tambè em vaig comprar una bicicleta de carretera nova i alguns accesoris més. Sóc bastant nou en el món d'aquest esport. Veure carreres per la televisió tambè m'agrada molt, sobretot les grans com el Tour de França o la Volta a Espanya, entre d'altres.

Amb això dono per acabada la presentació de la meva afició i del meu blog. Gràcies a tots per la visita!

1 comentaris:

Gemma ha dit...

M'agrada aquest blog sobre el ciclisme

Publica un comentari a l'entrada